imrrn ska jag steka det skaru veta !

idag vakna jag halv tio, gick upp och åt frukort sen städade jag i mitt rum lite..
sen åkte jag o mamma t coop, jag behövde smnkborttagningsmedel. och nu sitter jag här och ska typ ta bort mitt smink och sen sätta på nytt, för jag har inte kul.
sen ska jag t morfar.

igår

Runt 18 åkte jag t centrum och träffa bästa vännen emma, där träffade vi på Nono i våran klass och vi stog på stationen och pratade lite, sen gick jag och emma runt lite sen gick vi t dagiset vid ekhammar och pratade lite meer (:
sen åkte jag hem  å såånt (:

men kul vare .

nu ska jag gåå puuss ! <3


old pic

Kommentarer
Postat av: Diana - Makeup Artist

Hej mitt namn är Diana Butros jag har precis utbildat klart mig till Makeup Artist. Skulle du vilja bli sminkad så är det bara att höra av sig, jag tar 250:- för en festmakeup, tveka inte och höra av dig :D



[email protected]



2011-04-22 @ 13:33:31
URL: http://dianabutros.blogg.se/
Postat av: Evelina<3

treeevligt värre ;) <3

2011-04-22 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0