ISABELLA BERTIL BÖGMAN SUNDQVIST

HAHAH , ah idag var jag med bella, vi typ åkte t jakan sen gick vi nånstans och solade, sen åkte vi hem t bella, och vi gjorde ty inge sen åkte vi t tibble ooch gick lite där sen ämta mamma upp mig och vi åkte t mormor, var där på påskmiddag. vi fick leta påskägg oxå (jag och  min syster) och där låg godis och pengar ! tack så sjukt mycket mormor :)♥
sen kl 8 typ åkte jag och mötte bella , vi tog bussen t lillsjösklan och gick t lillsjön, och där spelade vi in lite filmer och tog kort och så :) sen åkte gick vi nånstans typ t hallonvägens busshållsplats, och väntade på bussen, sen åkte vi t tibble torg, var där och flumma lite, sen åkte vi hem, och nu är jag hemma ;d
juuuste ! vi har bytt mobiler med varann oxå ! så jag har nu en sånhär :♥♥♥
lite bildeer från ikväll



bella .. så fin bild, döör .



orkar inte ladda upp mer (a)

vi hörs nog imrrn
puss ! ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina<3

Hahah, vad kul dåee :) <3

2011-04-26 @ 07:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0