kiiista tomarroooww

yes aj äm so good in engelska så  det is not sant. truue menar jag.

men i alla fall, imorgon ska jag köpa ryp ett par jeaans, eve ska hjälpa mej att hitta nåra snygga? BRA
är lite flummig? nej det är jag inte? hahah va? vadfan snackar jag om..?
heh, öhm, jag har turk-åsa=turkåsa naglar :D HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHH garvar som fan , helvete vad ruuuuulig jag är !
nej:( jag har tråkigt:( utaan facebooooook ... hur ska jag klara mej? jag ger snart upp (a)  kommer inte klara mina kvällar utan det? bara sitta och skriva flummiga inlägg lixom ? kuk att läsa? nej höhööhöhööh det blev kuuk inte kuul :D HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA
nej nu får jag sluta..

kom nyss hem från eve ! hahha
hejdå.


Kommentarer
Postat av: Evelina<3

vad faan har du druckit ikväll?! xD din lilla daampunge! :D <3

2011-04-16 @ 08:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0