tjo bre

jag har skaffat en ny blogg, min gamla tröttnade jag på , namnet designen å aa man måste ju byta lite ;d

Utseénde
Vilken ögonfärg har du?: blåa
Hur lång är du?: 154
Vilken hårfärg har du?: ljusbrunt, ska snart slinga dt
Långt eller kort hår?: det börjar bli rätt långt nu
Piercingar?: öronen?
Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: vill inte ändra :p
Hur lång skulle du vilja vara?: som jag är
Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: BLONT !
Vill du ha kort eller långt hår?: läääängre
Skulle du vilja ha piercing?: maybe
Har du lätt för att bli brun?: sådär


Senaste du
Åt ?: godis
Drack?: vitamindrocka
Fick sms av?:Emma
Du kysste?: Hahah vne
Senast sa du?: aj don´t rememder
Kramade?: hm mamma :$
Du spydde?: kommer inte ihåg, längesen iaf
Du skrattade riktigt mycket?: för nån timme sen xd

Kärlek
Är du singel? aaaa
Förhållande med? ingen
Ditt längsta förhållande?: 1 månad
Med vem då?: -
När någon säger din första kärlek?-
Har du varit/är riktigt kär?: nja
Gillar du någon just nu?: nej
Hur många seriösa förhållanden har du haft?: 1
Vill du vara singel?: ja
Vill du gifta dig?: när jag bli vuxen ja
Vill du ha barn? vuxen aa
Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: HAR INGEN ?

Vänskap
Den som vet mest om dig? Emma Rosing
Den vän som du har känt längst? rosing
Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? en bästa vän.
Någon du saknar att umgås med? josephine
Tappat kontaken med någon du saknar?: ah :(
Någon kompis som bor långt ifrån dig?: aa
Den du har mest minnen med? Rosing Eve kusin.
Bra vänner du inte träffar ofta?: vne
Har du någon gång varit vän med någon du tycker om? jag tycker väl om alla mina kompisar?


Övrigt
sport?: dans men jag gillar fotboll men går inte på dt
galen eller lugn?: gaaaalen ;D
Har du någon gång hört att du sjunger bra?: ja men jag ee nt det seriöst.
Har du hört att du borde bli modell?: nej vrf ljuga ?
Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: trosor o bh byxor strumpor o tröja ?
Vad tänker du på just nu?: ..

Kommentarer
Postat av: Evelina<3

Mhmmmmmmmmmmmmm :) <3333333333333333

2011-03-27 @ 07:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0